fredag 20 april 2012

Fredag 20/4-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja, små kass natt som vanligt efter träningen så även inatt. Somnade till två tiden men sov sedan inte så bra under natten, hade många vak fram till tio tiden. Sedan låg jag till elva innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Sedan var det roman som gällde för mig men fick ett samtal vid ett efter det gick det illa trögt att kör sedan. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite fick med mig en kass gurka idag. Men jag slarvade med att se på den så den gick i bingen med en gång får köpa ny imonn. Så efter detta så gjorde inte mycket tills jag fick ett nytt samtal, det var nog samma som ringde innan idag. Och jag fick ändrat tiden till annan så jag inte behöver jäkta när jag tvättar. Så efter detta så gick igång med middagen, hade idag korv och pommes såg på min serie idag med när jag åt. Men det är gammalt men ser det igen för jag har inget annat att se. Så skall ni ringa mig så gör ni detta bäst efter två mot tre och fram till fyra tiden. Innan detta så har jag musik i öronen så jag hör er inte, men till två tre tiden brukar jag vara klar. Och om jag sticker ut och handlar så har jag med mig mobilen. Så och ring inte på vanliga telefon innan tolv då sover jag, och samma sak här jag lyssnar på musik och hör inte om ni ringer innan två tre tiden. Så mer? Jo skall se om jag får ihop till sång kursen om det sedan inte blir av till hösten så har jag lärt mig lite iallafall. Men då måste jag få ihop 400 extra och så blir jag skyldig 300 extra med så vi får se hur det går med det. Så mer? Jo jag satte mig till sju tiden och läste ett par kapitel ur lilla stjärna igen av Ajvide Lindqvist. Så mer? Nä inte mer idag säger hej för nu så ses vi ingen tills imonn.

TRÄNING: Japp storstretch imonn då men innan så skall jag iväg till ICA och så måste jag göra träningsmaten med.

ROMAN: Ja som jag sa hör ovan så läster jag lilla stjärna och fattar då att jag måste orka skriva mer om huvudpersonerna. Men det gick bra idag trotts att jag blev störd men jag fick gå tillbaks med idag innan jag skrev, så det tog tid med. Trotts att det bara är en dag sedan jag skrev så har jag tendens att glömma vad jag höll på med. Men det är sömnen som gör detta, när jag kommer upp innan träningen så minns jag allt då är det lätt.

Japp dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: