söndag 29 april 2012

Söndag 29/4-2012 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja, och en kass sådan med, somnade till ett tiden men vaknade sedan igen till sex. Efter detta låg jag vaken till åtta då jag tog mig upp och fick i mig en lite större frukost. Så igen till nio tiden så la jag mig igen och sov korta stunder fram till elva tiden. Gick igång med dammsugningen sedan hemsidan, och som vanligt så hade inte mixmegapol uppdaterat. Så 164 165 på spotify sidan och 195 196 på startsidan och jag la upp på twitter och facebook med. Så efter detta så skulle jag då ladda om och gå igång med novellen. Detta var klart till två tiden, sedan gjorde jag inte mycket fram tills det var dags för middag. Hade idag kotletter med pommes, såg på teven gjorde jag med men inte på nått speciellt idag bara slö tittade. Så mer? En rätt kass dag idag och som vanligt så började den med en kass natt. Så nu skall jag ta urinprov imonn ja eller när jag vaknar man skall ta det efter fyra timmar. Så skall jag lägga det i kylen sedan och dra till centralen när jag har fått i mig frukosten. Så är tanken iallafall. Mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn jo det var lotto fick inget samtal igår så jag har inte vunnit mycket men kanske lite ni får veta på twitter idag eller imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Har känt av yrseln idag igen först i sängen sedan när jag dammsög. Skall gå med det i en vecka till sedan skall jag ringa om det. Men kan få hjälp av sjukgymnast om det inte släpper.

NOVELL: Ja idag kom jag äntligen igång med novellen det blev bara två sidor idag men är ändå nöjd efter kass natt.

ROMAN: Ja hinner nog inte med innan lunch imonn men efter så hoppas jag få till lite ändå.

Ja ett par tummar för lotto idag så ses vi igen tills imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: