fredag 27 april 2012

Fredag 27/4-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte som jag ville utan till tre tiden så slog jag igen mina blå. Sov sedan rätt kasst fram till tio tiden men låg kvar ända till halv tolv innan jag gick upp. Sedan så gick jag igång med tvätten till tolv tiden och sedan upp igen och fick i mig lite frukost. Så sedan satte larmet igång igen har gjort detta ett par gånger nu i lördags med. Men det går inte att stänga av var nere igen idag men det gick inte stänga av det. Så sedan upp igen och så ner igen till tvätten för att hänga upp den samma. Där efter så stack jag till ICA för att handla lite, fick ta ut lite till idag för jag skall klippa mig till onsdag nästa vecka. Så hem och gjorde inte nått fram tills det var dags att hämta upp tvätten igen. Men innan jag gick ner så drog jag igång ugnen för middagen, så när jag kom upp och hade lagt in allt så var det klar för att gå igång. Hade idag hamburgare och pommes och ketchup såg på mina serier idag som jag missade till onsdags. Så och eftersom nya hade kommit till så såg jag över tiden för lunch. Men fick i mig den med och såg då på wheeler dealers som vanligt. Så mer? Jo jag skannade båda datorerna idag men till två gick detta igång. Så mer? Nä inte mer idag jo jag vann inget på lotto igår ja eller i onsdags det var bara mailet som var sent.

TRÄNING: Har lite ont i korsryggen idag vet inte vad detta kommer ifrån men kan vara sängen. Vi får se hur detta går lite längre fram om det ger sig eller inte.

ROMAN: Ja då skall vi se hur det går imonn då om jag sover och så vidare. Ni får mer info om detta imonn.

Så inte mer att säga idag så jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: