måndag 22 februari 2010

Måndag 22/2-2010 21:41

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade rätt bra inatt runt tolv tiden nått sånt. Sov sedan fram till åtta, vilket är rätt bra men sömn, då var jag uppe på toan. Tänkte då att sköterskan nog ringer snart men somnade ändå. Vaknade igen till nio sedan låg jag till tio tiden innan jag kom upp ur sängen. Fick i mig frukosten och så pillade jag lite med datorn, fram tills klockan slog elva. Då gick jag igång med trummorna men hade ingen lust alls idag så jag spelade inte länge idag. Istället så ringde jag till musikbörsen, och pratade med dem. Mer om detta nedan. Så efter detta så gick jag loss på trummorna igen en stund, men inget seriöst. Så sedan lyssnade jag lite på spotify idag när jag har fått lurarna men det var bara en halvtimme nått sånt. Så gjorde inte mycket alls idag faktiskt väntade bara på att klockan skulle slå fyra. Men jag kan berätta att jag inte vann nått i söndags som vanligt skulle jag nog säga. Men denna vecka då smäller det till det känner jag på mig, eller vad tror ni, ja just det. Men rätt bra sömn natt och en rätt bra dag ändå idag. Men lite problem ändå med musiken just nu får se hur jag gör med det. Näe inte mer idag tror jag visst att det blir. Kort blogg idag, men det var ett tag sedan nu jag hade det.

TRÄNING: Japp träning igen då efter en vecka borta och det kändes idag. Fick gå ner på bröstet idag orkade inte med det så jag gick ner ett steg idag. Men på det hela taget så gick det bra idag, var inte allt för tungt heller. Men det kändes att jag hade varit borta. Sedan tog det tid innan jag kom iväg idag så jag var sen med. Men jobbade på och gick hem som jag brukade ändå idag, ja eller lite efter men inte mycket. Får då se hur det går till torsdag kommer nog bli illa tungt. Dock tror jag att jag har kommit på hur jag skall gå förbi det med att det gör ont i vänster underarm. Men det återstår att se till torsdag det.

NOVELL: Nä inget idag heller…

ROMAN: Japp då skall vi gå loss igen imonn om jag bara får sova någorlunda inatt. Och det är som det är efter träning men vi hoppas ändå.

MUSIK: Ja vet inte varför men idag ville jag inte alls på nått. Satte mig men orkade inte göra mer än hamra på idag hade ingen alls lust idag. Så jag la ner och ringde istället till musikbörsen, där sa de att pedalen skulle komma till maj. Så jag fick beställa en annan kommer förhoppningsvis till onsdag nästa vecka. Och ljudkortet hade de ingen tid på alls, men jag sa att jag väntar en vecka så får jag se vad jag gör då. Koret jag skulle köpa hade allt jag ville ha, och detta också ett inspelningsprogram med som jag måste ha. Men vi får se tills nästa vecka så får vi se hur jag gör med det. Vi hoppa att det kommer till nästa vecka så är mitt problem löst men det återstår att se det. Hittade ett annat kort på MUG för 1795 men får se då har det inte inspelning med. Vi hoppas på det andra att det kommer.

Jaha då var ännu en dag till ända och jag säger som jag brukar vid denna tid Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: