måndag 15 februari 2010

Måndag 15/2-2010 21:42

DAG: Ja natt igen då ja, var svårt att somna igår med, låg nog en timme längre innan jag somnade igår. Runt ett tiden somnade jag nog nått sånt, sedan sov jag till nio då jag slog upp ögonen och hörde hammaren. Men lyckades somna om igen, till tio tiden då min granne ringde på dörren. Jag tog mig upp och teven var inte alls bra det stod att man skulle slå in kod. Så han tog sig ner till tevehandlaren och pratade med honom. Fick tag i honom på vägen upp och han sa att en kille skulle komma idag vid nio tiden och kolla på det. Hur någon kod kom in kan jag inte fatta men det gjorde den. Dock var jag inne och slog in koden så han skulle kunna använda teven tills killen kom. Så så lätt var det inte som jag trodde igår, men jag hoppas att han fick hjälp idag med det. Så fick i mig frukosten och sedan spelade jag lite från tolv till ett då jag tog lunch. Men kunde inte spela mer sedan visste inte riktigt varför men kände min lite kass idag. Så jag la ner trummorna efter lunch. Så sedan blev klockan fyra och jag drog till träningen, men jag var lite kass i magen idag. Så när jag hade cyklat idag så gav jag upp med träningen, jag blev mer kass i magen. Så jag drog hem och åt middag istället. Skall ta och ringa till läkaren imonn, jag tror jag inte tål ägg. Dagen efter jag äter ägg så blir jag dålig i magen, kan då hoppas att det inte är gluten intolerans. Men jag skall ringa till dem imonn så jag kan få en tid till dem, så får det kollas vad det är. Började tror jag efter jag tog svinsprutan sedan dess har jag varit kass. Men då bara en gång per dag och inte så farligt eller. Men idag var det illa så jag måste nog ringa dem ändå. Så får vi se om det är ägg eller influensan, ja sprutan. Men det borde väl ha gått bort nu eller. Vi får se vad de säger, idag åt jag omelett så imonn kan det nog komma med om det nu är äggen. Men är jag okey till torsdag så skall jag köra träningen den dan iallafall. Onsdag bör jag inte känna nått den dan om det nu är ägg, så vi hoppas att det är sprutan och inte gluten det är illa om det är så. Jo så sa jag igår att jag skulle till min lille kompis imonn med det var den förra veckan det till onsdag skall jag dit. Men vet inte om jag har råd, om jag måste till läkaren så har jag inte råd att köpa biljetter för den 100:igen som jag skulle ha använt då får jag ta den till läkaren. Men det kanske tar ett par veckor innan jag får komma då är det ändå lugnt med pengar. Vi får se imonn hur det blir men måste nog sluta med romanen till ett tiden för att hinna ringa dem. Så men vi ser hur det går imonn med det. Jo så efter maten så gick jag loss och köpte klockan med så vi skall se om jag inte får koden om ett par dagar, kanske redan ikväll när jag kolla mailen. Och pengarna jag hade på kontot räckte för att köpa den så jag fick den gratis. Det är pengar jag får för att göra webundersökningar man får ett par kronor per undersökning. Hade fått ihop 137 spänn om jag inte minns fel så det var gratis för mig klockan kan man säga. Så kan det gå. Så får vi hoppas att jag somna lite bättre inatt har lite svårt att sova med öronproppar inne men hoppas jag kan vänja mig det är lång tid till maj. Jag tror de satte igång med att hamra vid sex som vanligt idag men det hörde inte jag idag som tur var. Tror de sågar på natten och hamrar på dagen, men varför det skall börja med det sex på morgonen, som jag sa en annan dag. Ja vi får hoppas att jag vänjer mig vid propparna så är det lugnt. Jo jag vann inte ett dugg igår men denna veckan då smäller det, eller hur?

TRÄNING: Japp hann med idag cykel och benböj innan jag gav upp för idag. Det hade nog gått att köra men det kändes inte så när jag körde idag. Men hoppas på bra sömn och bra mage till torsdag så skall jag köra en halv vecka denna veckan.

NOVELL: Ja det är fem dagar kvar tills det har gått en månad sedan jag skickade dem, som om någon ville veta det.

ROMAN: Japp då kör vi imonn och kanske till onsdag om jag måste till läkaren snart för då ringer jag och säger att jag inte har pengar till min lille kompis men vi får se det imonn efter jag ringt till läkaren. Hur det blir.

MUSIK: Idag var det jobbit att spela över huvudtaget, men det måste ha varit magen som gjorde detta. Men jag kommer igen till torsdag med nya tag. Och nej inget från musikbörsen idag heller, suck.

Japp då var det dags för mig att säga Tjingeling!  :D :P :D

Inga kommentarer: