torsdag 19 februari 2009

Torsdag 19/2-2009 21:40

DAG: Japps somnade igår igen rätt bra dock inte efter en halvtimme som det står på paketet. Nja det står nog inte så men man skall ta dem en halvtimme innan man går och lägger sig, så står det. Japp sov bra inatt och kom till sans vid kvart i elva tiden idag, låg dock kvar till elva innan jag gick upp. Och kände mig rätt utvilad idag med. Så frukosten på det och sedan var det musik fram till ett då jag drog igång med lunchen. Och nu kan jag meddela att jag kan steka omelett i nya pannan, har längre värme på bara så går det bra. Så sedan var det väntan på att klockan skulle slå fyra, och vid fyra tiden så gjorde den just det, skumt. Då drog jag till träningen, kom hem och stretchade och fick i mig middagen. Japp det var nog allt idag det, tror jag. Jo en sak till jag var uppe på min hemsida idag via mobilen den såg rätt bra ut i den versonen (stavas nog inte så version eller?) jag klickade på en målning och den laddades ner. Såg bra ut i den med så gå gärna upp och kolla lite, jag gick in via telia surfport heter det väl. Så mer da? Näe kort blogg idag med tror jag visst.

TRÄNING: Japp trodde nog idag att jag skulle haft lite mer styrka men så var inte fallet. Sist jag åt mer så fick jag mer stryrka men inte denna gången så det är nog inte maten ändå. Ja att jag inte får ny styrka när jag skall höja, problemet är nått annat. Skall höra med pt:n om det med imonn om jag får tag i henne. Det var lite halv trögt idag, ändå gick allt bra men jag hade nog tänkt mig mer styrka så det var nog det som var felet. Om det inte är mat så måste det nog vara sömn som gör det, japp vi får se tills imonn, om jag får nått svar.

NOVELL: Jaha hemmets tävling lyser med sin frånvaro det är fyra månader nu. Inte för att jag tror att jag har vunnit eller ens kommit med de som får pengar på andra och tredje plats. Inte heller kommer de köpa min novell men vill ha resultatet så jag kan delge er detta. Om mitt misslyckande i tävlingen, men som sagt har jag inga förhoppningar alls på det så. Men när det kommer så skall jag tala om hur det gick, detta trotts att ni redan nu vet hur det kommer gå, och jag med.

Nä dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: