tisdag 3 februari 2009

Tisdag 3/2-2009 20:01

DAG: Japp kom upp idag som igår vid tio tiden, ja det var iallafall då jag vaknade. Men idag så tänkte jag ligga en lite stund till så jag kom inte upp förrän till elva. Fick i mig frukosten sedan drog jag igång med storyn till lägenheten. Slutade redan vid två idag för att jag skulle ut och lämna paketet och till apoteket och ica. Så jag drog i mig min mjukis redan vid två idag, på detta drog jag iväg till tobaksaffären och lämnade in paketet. Sedan raskt till apoteket och fick mina tabletter, på detta drog jag till bokhandlen och köpte penna och block. Sen var det ica som gällde för lite mat och tillbehör, sedan hem och lyssnade på musik. Till middagen så testade jag nya stekpannan det blev bra och det var lätt att hantera den. Men det var lite mindre än den förra, så det blev lite trångt i den. Men det fungerade som den skulle. Jo jag vill minnas att jag sa nått om mina skor men minns inte om jag sa detta, om jag sa det innan så får ni reprisen idag då och så ber jag om ursäkt för upprepningen. Min fot svullnade upp av mina skor vänster vristen svullnade upp. Men jag hade ett par kängor som jag får ha tills nästa månad då jag förhoppninsvis har råd att köpa nya. Skall testa dem idag på min lilla promenad. Sedan blev det karrer med klyftpotatis men påsarna är så illa små att det knappt räcker till en potion innan de tar slut. Hade tänkt att ha sås till idag men ångrade mig får ta den till annat. Näe mer da? Nä inte idag kort blogg igen.

TRÄNING: Japp känner av träningen lite idag brukar inte göra det men lite idag. Och axeln är lite bättre idag så jag tror det är latsdraget som gör att det gör ont ändå. Skall hoppa detta till torsdag så får vi se om det gör mindre ont då. Så får jag se om jag kan få annan övning istället för den. Nu skall jag gånga igen en runda dock kan jag meddela att gången fick mig att gå ner ett kilo. Vilket i realiteten är inget alls, men jag skall gå tre månader och se sen. Jag hade gått ner en centimeter i midjan om  jag inte mätte fel vill säga. Men ett kilo är inget alls.

NOVELL: Japp idag kom jag igång med lägenheten fick inte ur mig så många sidor idag för jag skulle ut men fyra fem stycken blev det ändå. Imonn skall jag till min lille kompis så den dan går bort men till fredag skall jag gå igång igen.

Jaha dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: