måndag 2 februari 2009

Måndag 2/2-2009 21:42

DAG: Japp kom upp tidigt idag redan vid tio så slog jag upp mina blå. Somnade rätt bra igår, och sov bra på tabletten under natten. Men sömnen räknas även den som jag inte fått dagarna innan, så sover jag dåligt innan jag tar tabletten så räknas detta in med. Men jag sov bra och vaknade pigg imorse, fick i mig frukosten och sedan vid tolv tiden så drog jag till apoteket. Där fick jag bara hälften av det jag skulle ha, hon hade inte beställt det som jag skulle ha utan hälften bara. Hon såg fel, så jag får dra imonn och hämta resten. Så på det var jag inne på banken och fick ett nytt e-kort beställt, tog sitt lilla tag innan hon fattade vad jag ville ha. Det går nog inte många sådana på befolkningen i göteborg tror jag. Förra gången jag beställde så var det samma problem att få tag i det. Det är nog inte många per år de ger ut. Men hon visste inte att det går ut efter fyra år, och hon hade samma själv, och jobba på banken. Ja ja. Så sedan drog jag hem och fick se att nån försökte stoppa in ett lite för stort paket till mig. Det var mitt regnställ och det var för litet, ändå maila jag den och fråga om storleken. Hon sa att 4 var small det var 114 cm så jag tog 5 det var 120 cm men när jag fick den gick det knapp om mig. Och då skulle jag ha plats för ett par byxor i dem med. Så jag får skicka tillbaks imonn och jag tog nr 8 tror jag blir bra för mig. Enligt dem så är det som ett tält med det skillde 20 cm i verkligheten så jag tog i. Skall dra det imonn efter storyn nån gång, tar två veckor att få igen det bara. Hade varit enkelt om de bara gett mig rätt mått från början, men vi hoppas att det inte regnar på ett tag nu. Så sedan när jag kom så lyssnade jag på musik fram till fyra då jag drog till gymmet. Sedan hem där ifrån och stretch och middag på det. Och nu är jag här, var, jo hemma hos mig och bloggar. Mer på det? Näe inte idag, jo botten napp på aftonbladet igår 3 som läste. Ja skall jag vara ärlig så kan jag inte fatta att nån läser det jag skriver. Men men, nä nog för idag ses imonn om ni har lust,

TRÄNING: Japp körde på idag då, gick bra idag, gjorde allt lätt utom bensparken. Annars gick det lätt till och med intervallen. Idag bytte jag runt alla övningar inbördes ordning och ja vad heter det sen. Jag vet inte riktigt, det jag kör sist kör jag först men även så byter jag ordningen i muskelgupper med. Det finns nog ett bra ord för det men jag vet inte vad det är. Ja så var det, brukar gå lite trögt när jag gör detta men inte idag.

NOVELL: Japp sa igår att jag skulle gå på storyn idag men det sket sig skulle ju ut och hämta på apoteket och banken så det blev inget gjort alls idag. Men det tar jag igen imonn. Då skall jag få ihop storyn till lägenheten, får dock hålla ner på det får inte gå över 8-9 sidor på längden. Så detta imonn, så får jag dra till apoteket igen imonn då.

Mmmm! Säger som jag brukar göra vid denna tiden Tjingeling! (fan kom på det idag har jag stavat det fel ett par gånger eller? Tror det skall kolla en dag, men idag blev det rätt) :D :P :D

Inga kommentarer: