fredag 27 februari 2009

Fredag 27/2-2009 20:00

DAG: Japp seg natt igen somnade inte förrän till tre tiden igår, av någon anledning. Slog upp ögonen till tio tiden men låg fram till elva innan jag gick upp, lite seg idag. Så upp och fick i mig frukosten och sedan när klockan slog tolv så drog jag ner till tvätten. Så fick in allt i maskinerna och upp och lyssnade på musik fram tills klockan slog ett då det var dags att hänga upp den samma. Efter detta så drog jag till frisören och klippte mig sedan till apoteket och så på detta till ica. Blåste massor med pengar idag, 160 250 220 ger 600 nu har jag bara 500 kvar så skall jag betala fytten på webhotellet med ligger nog på en 250-400 vet inte exakt hur mycket det blir. Men jag har en 500 i kassaskåpet med som jag kan ta till om det kniper. Hade över 8000 i räkningar denna månad, men då betalade jag försäkringen med på 750. Fick idag vitaminer och omega3 dyrt med tror jag vill ha det, händerna har blivit sämre sedan jag slutade med dem, ja omega3 alltså. Sedan går 80 till sjukgymnasten med på tisdag. Japp mer da? Näe inte idag kort blogg igen då ja.

TRÄNING: Har träningsvärk idag igen efter höftlyften igår men mindre än jag brukar ha. Så nu är det stretch imonn sedan är det uppehållt till måndag men träning. Jo gång idag med efter bloggen, sen är det lugnt på denna front.

NOVELL: Japp om allt går som det skall så skall jag köra igång med nya novellen imonn då. Får hoppas att inget med händer tills dess, sista novellen då innan jag går igång med omskrivningarna då. Skall bli skoj att läsa det jag skrivit igen kan inte ens komma ihåg vad de heter just nu. Och det är bra då läser jag dem som om det var första gången när jag kör på dem. Men det skall bli skoj att köra på dem igen, och förhoppningsvis få till dem så de duger till att publicera då, jepp den som lever får se.

Jaha dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: