tisdag 24 februari 2009

Tisdag 24/2-2009 20:01

DAG: Jahapp dags för natt igen då, kunde inte somna igår kväll låg till tre innan jag tog av mig lurarna och somnade nån gång efter det. Det är för att jag skulle upp idag redan vid halv nio, så när klockan ringde var jag trött som fan. Jag låg kvar i sängen till nio innan jag kom upp som tur var så vaknade jag igen och ringde till sjukgymnasten. Fick tid till nästa tisdag klockan tre. Så var det klart iallafall sedan efter detta så kunde jag inte somna igen. Men låg kvar i sängen ända till tolv innan jag gick upp. Då skulle jag kolla mina räkningar men har inte fått in alla stålar på kontot idag kommer imonn så jag väntade med att betala dem idag tills imonn. Så vid tre tiden så ringde jag till spelbutiken och de hade wii kort idag så jag drog iväg till dem vid tre tiden. Fick i mig mjukisen just innan och fick mitt kort och gick hem idag. På vägen hem så stannade jag vid ica och köpte lite mat, jag tog ett ica kort med så jag får lite rabatt på köpen, ja man får lite pengar på varje köp då. Ändå kommer jag inte köpa mat denna månad men men ändå det blir inte många spänn men lite iallafall. Så laddade hem nytt spel idag till wii, toki toko eller nått sånt hette det kostade 900 poäng har 1100 poäng kvar nu till annat. Så istället för att gå skall jag spela lite idag fram till nio tiden tänkte jag. Middag fick jag i mig och lunch på det rätt bra dag ändå trotts tidig start idag.

TRÄNING: Japp sjukgymnasten till tisdag så skall jag hålla upp med övningarna tills dess kan då hoppas att han kan ge mig råd att köra övningarna på annat sätt så jag kan fortsätta med den ändå. Vi får se till tisdag var som händer då.

NOVELL: Japp imonn skall jag köra på nya novellen igen då, får se om jag börjar på storyn eller inte vi får se.

Japp ses imonn om ni har lust säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: