fredag 13 februari 2009

Fredag 13/2-2009 20:01

DAG: Jahapp dags igen då ja somnade lite sent igår och vaknade lite tidigt idag med. Men som igår så kunde jag somna om en liten stund på morgonen. Så på det hela rätt bra ändå. Så kom upp och fick i mig frukosten och sedan till tolv drog jag ner och fick i tvätten. När jag kom upp så laddade mobilen så jag gick utan musik, fram till ett då det var dags att hänga upp den samma. Innan detta så fick jag ett sms men kollade inte vad det var. Men efter jaghängt upp tvätten så kollade jag, det var mitt paket som hade kommit. Så nån gång till halv två tiden så drog jag iväg och handlade lite och hämtade mitt paket. Och denna gång så passade det det var tre storlekar större än vad jag skulle ha men det passade. Men de debaterade (heter det så minns inte nu men tror det är nått sånt) mig igen på 300 spänn så nu har jag jälvigt dåligt med stålar kvar. Skulle ta ut idag och jag låg back med 400 tror jag att det var men jag kommer få igen 325 hoppas jag nån gång. Men jag tog ut 400 skall nu räcka till siste om allt går bra, vi får hoppas på det. Så mer da? Jo jag fick mitt första mail igår från en tjej, jag har haft siten igång sedan 2006 och bara fått ett enda mail från min moster. Men igår fick jag mitt första, det kändes bra, så nu kan ni förstå att det inte är farligt att maila mig det gick bra. Och om det är så att jag inte kan svara på frågan så kan jag alltid sms den till 118118 eller kanske konsultera min kära kollega professor Annorax lekor på chalmers tekniska högskola där han håller i dokorand i idioti och annan trams. Han har svar på alla frågor, honom använde jag mig jämt i skolan av. Han har alla svar på alla frågor, tror jag iallafall. Så var det med det. Jo jag spanade på teven idag när jag åt, night rider och termanator är på det hela inte så bra men nått att se iallafall. Imonn efter stretchen så är det stargate (om de inte har flyttat den igen) och utopia (nä så heter den inte men nått sånt europa, näe, nått där åt iallafall) så var det med det. Jo herregud det är fredag den trettonde idag har ni harft otur eller nått. Tvätten gick bra, paketet kom fram, och jag lever ännu. Så än så länge är det okey. Jo jag tog en mjukis vid halv två tiden idag med. Jo har konstaterat idag att det har blivit värre på händerna nu när jag slutade med omega3. Men jag skall ha råd med det slutet av denna månad hoppas jag. Så skall jag köpa lite vitaminer med tror jag nog att det blir. Nja tror det var allt för idag om jag inte har helt fel, ja tror det. Ses imonn.

TRÄNING: Japp somnade inte som jag ville igår men tillslut så gick det som det skall när natten tränger på och jag föll i sömn. Men jag vaknade tidigt igen. Träning ja lite ont i ryggen idag tror jag gjorde lite fel igår på höftlyftet men jag känner inget då utan sen. Lite som tur är så jag gjorde inte nått större fel ändå, lite extra bakböjningar blev det iallafall. Så får vi se när jag ringet till pt:n, nån gång nästa vecka tror jag att det blir.

NOVELL: Japp då skall jag dra igång med nästa novell tills imonn då. Får se hur mycket jag kan få ihop har inte tänkt ut nått alls på denna bara en scen som jag får bygga på. Japp vet inte hur jag skall göra detta men kommer nog på det tills imonn när jag vankar fram och tillbaka. Får vi hoppas.

Jahapp dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: