onsdag 31 juli 2024

Onsdag 31/7-2024 20:09

DAG: Jaha till natt igen och en små kass natt igen sov rätt kasst till 8:30 kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag fick mitt första prov som jag skulle tagit förra veckan idag så okey på det. Så har spelat lite Nintendo idag och det gick bra idag igen spelat till och från. Så till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen fick igång middagen och såg ett avsnitt av samma serie jag såg innan warrior på Netflix. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha idag körde jag allt och det gick bra idag fick även igång gången och gick min tid idag.

ROMAN: Jaha vill säga att igår fick jag ett mail om att ett förlag inte ville ha det så jag tror inte längre att någon vill ha det. Men till mitt försvar så skickade jag in för 9 år sedan och då skrev jag mycket bättre än idag. Men så blev farsan sjuk och sedan morsan dog och så sket sig allt för mig och jag glömde hur jag hade skrivit innan. Nu är det tre förlag kvar att få från och ett av dem har sagt att de skall säga varför de inte vill ge ut så jag hoppas att jag kan använda detta för att fixa till den igen. Om jag då sover igen vill säga hoppas på det.

MUSIK: Nä inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: