tisdag 2 juli 2024

Tisdag 2/7-2024 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång till åtta tiden och kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag igen. Så jag låg på sängen till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Jo i söndags så klippte jag håret och sedan dammsög jag glömde säga det då så jag säger nu. Så sedan hem igen och gick igång med middagen till 15:00 hade idag kyckling och pommes. Såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan warriors på Netflix så laddade jag hem ett demo idag som jag spelade ett tag men la ner skall se om jag köper detta eller inte har pegar på kontot för detta innan. Ja sedan fick jag två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Ja har haft ont i foten idag igen men kanske lite mindre idag så jag får se hur det går till onsdag igen.

ROMAN: Nä hoppade idag igen får se om jag kör tills imonn eller hoppar då med för jag skall ta blodtrycket imonn till tio.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: