tisdag 30 juli 2024

Tisdag 30/7-2024 19:58

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra trotts att jag somnade tidigt igår så sov jag inte länge innan jag vaknade igen. Kom sedan igång till 7 tiden kom sedan igång igen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått jo jag tog blodtrycket till tio sedan väntade jag på att klockan skulle slå 14:00 då skulle maten komma. Men innan detta så fick jag bort allt plast och papper till insamlingen och sedan kom maten till 14:15 tiden sedan satte jag igång att få upp allt och så till 15:10 var jag klar med detta och så gick jag igång med middagen hade idag korv och pommes och såg en serie idag när jag åt. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och sedan hämtade jag mitt paket från apoteket men fot hälspricks salva och så hem igen. Jo sedan tog jag kontakt med min läkare och han ringer till fredag till 8:30 tiden för jag har fått förstoppning av tabletterna. Och jag tog min andra dos med medel för att få igång magen igen idag men ännu har jag inte gått på toan för detta. Så skall jag ta bajs prov med förhoppningsvis till denna veckan om det går.

TRÄNING: Jaha har inte packat väskan idag men skall göra efter bloggen idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: