måndag 1 juli 2024

Måndag 1/7-2024 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov fram till sju idag kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så stack jag till vagnen till 9:10 fick i mig mina tabletter när jag väntade på vagnen till 9:20. Sedan till EKG och så hem igen. La mig på sängen till 13:30 tiden då jag kom ur sängen och kom upp. Sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg idag en serie när jag åt. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och jag fick ont i foten idag igen så jag vet inte vad det är om det kan vara en blodpropp ändå jag vet inte men det borde ha gått bort tills idag jag har haft det i två veckor nu. Sedan är jag förkyld och jag har varit detta i två veckor nu vilket betyder att jag har kasst immunförsvar och jag vet inte vad jag skall göra åt detta heller. Men foten har inte någon rodnad så jag vet inte om det är blodpropp eller inte och jag har gått på foten men bara då jag måste så jag vet inte vad det är för nu gör det ondare igen.

TRÄNING: Jaha idag hoppade jag alla övningar där jag använde foten och så satte jag mig på cykeln men körde bara i 15 minuter idag tappade farten sedan och så är jag sjuk och mådde inte så bra. Men jag hoppas att det går över till onsdag igen. Fan vet när jag kan köra igen om foten inte blir bra igen.

ROMAN: Jaha inget idag igen.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: