torsdag 18 juli 2024

Torsdag 18/7-2024 19:46

DAG: Jaha till natt igen och en små kass natt igen även om jag inte är så trött så beror det på att jag sov rätt okey innan det tar ett tag innan detta försvinner och jag blir trött igen. Sov som innan vaknade till två tiden sedan sov jag igen fram till 8:00 då mobilen ringde och sedan kom jag upp till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till ett tiden stack jag till en kiosk och köpte nya chipsen och så hem igen. Så till 15:20 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes idag och såg två avsnitt av samma serie när jag åt idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så ringde sjuksköterskan igen till 11:00 tiden och vi snackade lite.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller idag.

MUSIK: Idag fick jag inget gjort alls igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: