lördag 13 juli 2024

Lördag 13/7-2024 19:32

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen hade kass natt igår med glömde nog säga det igår men säger idag. Vaknade till två tiden sedan sov jag korta stunder fram till 8:30 då jag satte igång datorn för skann också med fick i mig frukosten och sedan har jag inte gjort mycket idag. Så låg på sängen till 13:30 idag innan jag kom ur den och sedan har jag inte gjort mycket idag. Jo jag har väntat på att klockan skulle slå 15:00 och jag gick igång med middagen hade idag kyckling klubbor och pommes och såg inte på nått idag igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och så gick datorskannern slut idag med till 19:30 tiden.

TRÄNING: Jaha nu hoppas jag att jag kan köra igen tills måndag om jag då sover vill säga vi hoppas på det eller hur?

ROMAN: Jaha hoppas att jag sover inatt så kör jag igen på denna punkten.

MUSIK: Jaha inget idag heller på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: