lördag 6 juli 2024

Lördag 6/7-2024 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade tidigt idag men lyckades somna om igen. Kom sedan igång idag till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag tog blodtrycket till tio tiden men sedan la jag mig igen fram till tolv tiden. Sedan var jag uppe ett tag och la mig igen. Kom sedan igång till 14:30 tiden och gick sedan gång med middagen till 14:50 tiden hade idag karréer med potatis och sås och såg inte på nått idag igen. Sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo sedan igår fick jag en sak som jag glömde säga igår men mer om detta nedan.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag igen. Men igår fick jag ett mail från ett förlag till och nej de ville inte ha den heller. Så jag tror att jag kan säga att ingen kommer vilja ha den heller. Så jag hade fel när jag sa att jag trodde att den skulle komma igång denna gång så var inte fallet alls. Men till mitt försvar så skrev jag förra till 2015 så det är länge sedan det och jag har inte läst den förrän nu. Sedan kan jag inte förstå varför jag är trött när jag sover okey nu tror jag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: