tisdag 23 juli 2024

Tisdag 23/7-2024 19:38

DAG: Jaha till natt igen och jag sov okey inatt men jag tror att jag vaknade till mitt i natten ändå kom sedan igång till 7 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 och fick i mig frukosten och så sedan till 12:50 gjorde jag mig iordning för att gå till närhälsan till 13:30 så slängde en soppåse och sedan gick jag stannade och köpte en påse med godis och sedan tog jag mig till läkaren och sedan fick jag ta prover och så skall jag ta avförningsprov med får se hur det går da. Sedan kom jag på att jag skulle ha köpt mat så jag fick gå ut igen och handla sedan tillbaks igen.Sedan till 15:00 tiden fick jag igång middagen hade idag fiskpinnar och potatis och såg inte på nått idag igen. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har inte packat väskan idag men gör detta efter bloggen.

ROMAN: Jaha inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: