söndag 14 juli 2024

Söndag 14/7-2024 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen så inatt bestämde jag mig för att inte sova något idag på dagen så hoppas jag att jag sover bättre inatt igen. Så somnade igår till 00:30 och sov sedan till 2:00 sedan igen till 5:00 till 6:00 sedan sov jag inte mer. Kom igång till 8:30 idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen men jag la mig inte idag. Så till 14:50 tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatis och sås och såg slutet på dune två kommer nog en till med sista avsnittet av den. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så hoppas jag att jag sover bra inatt så jag kan köra igen på gymmet tills imonn.

TRÄNING: Jaha har packat väskan och jag hoppas som sagt att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn. Har nu hållit upp i en månad med träningen suck.

ROMAN: Jaha om jag sover inatt så hoppas jag att jag kan köra igen på denna punkt tills imonn.

MUSIK: Nähä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: