onsdag 17 juli 2024

Onsdag 17/7-2024 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov ett tag sedan vaken ett tag och så somnade jag igen och sov då till 8:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Jaha sedan la jag mig igen fram till 13:00 då jag kom ur sängen och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg idag ett avsnitt av nya starwars serien som går på Disney+ har alla avsnitt att se ja jag såg två tror jag sedan glömde jag av dem igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så ringde jag till närhälsan och fick tid till tisdag för att jag har väldigt mörk skit så jag tror att jag har fått magsår eller cancer vi hoppas på det första.

TRÄNING: Jaha hoppade en övning idag han tog alldeles för låg tid på sig så jag hoppade den idag men annars gjorde jag allt idag. Men jag hoppade cykeln idag igen.

ROMAN: Och nej inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: