torsdag 4 juli 2024

Torsdag 4/7-2024 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt även om jag var seg idag så fick jag lite gjort idag. Så kom igång till 7:00 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till 12:00 tiden då jag satte igång med romanen körde den ett tag men mer om detta nedan. Så sedan har jag inte gjort mycket mer idag. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg en serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och jag fick ett sms från sköterskan idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha kom igång idag till tolv tiden men körde sedan inte mer än till ett tiden sedan la jag mig igen och låg till 15:00 då jag gick igång med middagen.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: