måndag 29 juli 2024

Måndag 29/7-2024 20:04

DAG: Jaha till natt och en okey natt trodde jag i alla fall men så var inte fallet somnade som jag skulle igår och sov sedan okey fram till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så stack jag till apoteket och köpte lite medicin och sedan fick jag i mig lite av den och sedan la jag mig på sängen idag igen. Låg idag till 14:30 då jag kom upp och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen mer om detta nedan. Fick igång middagen och såg på inte nått idag igen när jag fick i mig middagen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha körde idag allt ja nästan allt hoppade två övningar för det var en kille som kramade en övning för länge och sedan skulle jag då gå men tappade farten och la ner idag hade inte lust att köra idag. Så jag sov nog inte okey inatt alla fall eller så är det att jag inte sovit bra på länge nu.

ROMAN: Nej inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: