torsdag 11 juli 2024

Torsdag 11/7-2024 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igår och en kass natt inatt sov fram till fem tiden sedan sov jag inte mer idag. Kom ur sängen till 8:19 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte något idag igen. Jag har legat på sängen hela tiden fram till 14:50 tiden då jag gick igång med middagen hade idag karréer med potatis och sås. Såg inte på nått idag igen utan slö glodde ett tag efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha foten är bättre idag men inte helt fixad men jag hoppas att det är över till måndag igen så kan jag gå på med träningen igen. Kommer då testa foten och cykla inte gå så får vi se hur det går med det.

ROMAN: Jaha inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: