torsdag 25 juli 2024

Torsdag 25/7-2024 19:35

DAG: Jaha till natt igen och igen en kass natt och jag måste nog ha det så också om det inte finns någon annan tablett att byta till men vi får se om det finns något att byta till sedan när jag skall till läkaren igen. Kom igång idag till ett tiden sedan somnade jag igen och sov sedan till 8 då mobilen ringde och jag kollade lottoland men ingen vinst idag heller. Så sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till 12:10 tiden ringde mobilen och jag stack till mötet för EKG idag och sedan hem igen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg på en gammal serie idag som jag tror att jag inte ser mer sedan. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Och nej inget på denna punkt heller.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: