lördag 27 juli 2024

Lördag 27/7-2024 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag somnade inte som jag ville igår jag laddade mobilen och klockan och somnade ändå och sov sedan ja jag var uppe på toan två gånger men annars sov jag bra inatt och vaknade sedan till 8:00 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så till tio tog jag blodtrycket och sedan la jag mig igen. För även om jag sov okey inatt så sov jag illa många nätter innan detta och så sov jag idag igen. Kom igång till 14:00 tiden och spelade då lite Nintendo ett tag gick så där idag men gjorde mer ikväll och då gick det bättre igen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatis och sås och såg idag ett och ett halvt avsnitt av samma serie när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag heller.

ROMAN: Ja om jag sover bättre ett par dagar så kanske jag kan köra igen på denna punkt igen.

MUSIK: Nä inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: