fredag 26 juli 2024

Fredag 26/7-2024 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt låg vaken till fyra tiden kom sedan igång igen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag tvättade idag till 12:00 sedan till ett tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan till apoteket för att hämta ny gamla tabletter igen sedan hem igen. Så till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med potatis och sås. Såg en serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jaha får se om jag sover bättre inatt eller inte kanske så kan jag sova bättre inatt och sedan ett par dagar framåt men nu säger jag Tjingeling.

Inga kommentarer: