måndag 22 juli 2024

Måndag 22/7-2024 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen som vanligt just nu. Kom igång idag till 3 tiden sedan till sju tiden och kom sedan ur sängen till 8:30 idag igen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Låg mest på sängen till 13:45 då jag kom ur sängen och kom igång igen. Har spelat lite animal well idag igen och det gick bra idag igen. Så sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen mer om detta nedan igen. Fick igång middagen och såg på en serie när jag åt idag. Men hoppade kaffet idag igen.

TRÄNING: Jaha idag körde jag allt och sedan gick jag igen tog en och en halv timme idag igen och det gick bra även om det känns i foten nu.

ROMAN: Nä inget idag igen.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: