onsdag 3 juli 2024

Onsdag 3/7-2024 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt håller på att byta tabletter och det går inte bra med de nya. Så inatt sov jag först en timme och sedan tre till efter ett tag. Så kass natt inatt kom igång till ja jag somnade till 0:30 tiden och sov då i en timme och sedan kom jag ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så tog jag blodtrycket till tio sedan la jag mig igen och sov då tre timmar kom ur sängen till 17:20 då jag gick igång med middagen hade idag köttbullar och spagetti. Såg idag inte på nått utan slö glodde. Och sedan fick jag i mig en kopp kaffe idag. Jo sedan sms:ade jag till sköterskan men hon kontaktade mig inte idag. Gjorde till tolv tiden sms.

TRÄNING: Jaha hoppade idag efter kass natt.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Och nej inget idag heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: