måndag 15 juli 2024

Måndag 15/7-2024 19:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov ett par timmar sedan låg jag vaken länge och sov sedan ett tag till och sedan låg jag vaken länge till 8:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Och sedan la jag mig igen fram till 14:00 då jag kom ur sängen och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Men om detta nedan. Så gick igång med middagen när jag kom hem och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag tog blodtrycket men den hade kopplat ner sig och jag fick inget värde imorse men jag fick idag när jag tog det ikväll. Så skall vi se hur jag sover inatt om jag måste ändra på tabletterna i alla fall.

TRÄNING: Jaha körde allt idag men jag hoppade cykeln lite idag kände av foten och la ner efter en halvtimme eller nått sånt fyrtiominuter kanske.

ROMAN: Jaha inget idag igen.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: