söndag 21 juli 2024

Söndag 21/7-2024 19:49

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt okey natt inatt även om jag var trött idag när jag kom ur sängen kom igång idag till 7 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 men fick igång mobilen till 8 när den ringde för att kolla lottoland men ingen vinst som vanligt idag heller. Ja sedan så la jag mig igen fram till 13:00 har idag spelat animal well ett par gånger nu när jag är klar med zelda och det gick bra idag igen. Men annars har jag mest legat på sängen idag med. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås och potatis och såg inte på nått idag igen. Men efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: