fredag 12 juli 2024

Fredag 12/7-2024 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till fem tiden sedan sov jag ett tag och kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag satte igång skannern till 8:50 tiden men idag ville den inte på min stationära så tillslut fick jag om installera den och då sket det sig. Men mer om detta nedan. Så till 12:00 stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Så sedan till ett tiden var jag nere och hängde upp den samma. Så till ett tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så jag ringde till supporten och fick lägga ner när jag skulle ner och få upp tvätten till 16:00. Sedan ringde jag igen och då fick jag hjälp tog till 18:45 innan det var klart sedan kom jag igång med middagen till sent och fick i mig den och sedan fick jag hoppa blodtrycket idag skulle ha gjort det till 19:00 men då åt jag och så jag sket i det idag. Och inget kaffe heller idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: