tisdag 16 juli 2024

Tisdag 16/7-2024 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov okey ett tag sedan var jag vaken igen och kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat spelt på PC Islets och jag klarade av det idag. Men annars har jag inte gjort nått på hela dagen idag. Jo jag stack ut till ett tiden och handlade lite sedan hem igen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatis och sås. Såg inte på nått idag igen slö glodde bara idag igen. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha kör igen tills imonn om jag sover då vill säga jag hoppas på detta inatt.

ROMAN: Jaha vi får se tills imonn om jag sover eller inte.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jaha säger Tjingeling!

Inga kommentarer: