fredag 5 juli 2024

Fredag 5/7-2024 19:43

DAG: Jaha kom igång idag till halv fem tiden låg sedan till 8:30 då jag kom upp och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men kass natt inatt så. Så sedan stack jag till ICA för att handla och så hem igen. Låg länge idag igen och kom sedan igång igen till 14:45 tiden sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag wok igen med karréer med pasta och starksås som jag brukar ha innan men inte haft på länge det var väldigt gott idag igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så satte jag igång skannern på båda datorerna idag men denna gick inte som den skulle får göra imonn igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: