söndag 7 juli 2024

Söndag 7/7-2024 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till fem tiden men somnade igen och sov sedan okey fram till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag la mig igen och somnade ett tag och kom sedan ur sängen till 14:30 tiden så satte jag igång skannern idag på denna datorn kör ännu och den satte jag igång till fem tiden. Så sedan till 15:30 idag kom jag igång med middagen hade idag karréer med potatis och sås och såg en film som jag inte såg klart idag ser en annandag. Nya snuten i hollywood var så där jag att se. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag kör imonn men då kör jag på cykel inte gång foten är inte okey ännu. Men jag hoppas att det går över till nästa vecka igen.

ROMAN: Jaha om allt går som jag vill så kör jag igen tills imonn vi håller tummarna för det.

MSUIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: