torsdag 1 augusti 2024

Torsdag 1/8-2024 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till 7 tiden var vaken där emellan med så så där natt inatt. Kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Har legat på sängen idag mest hela dagen. Men till 14:00 kom jag på att jag inte hade lök så fick gå ut och köpa idag sedan hem igen. Och så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg ett avsnitt av serien warrior igen på Netflix idag när jag åt. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo imonn till 8:30 så ringer läkaren om mina tabletter får se vad han säger om det då. Jo så har jag spelat metroid dread idag men och det gick bra idag igen.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nähä ingen idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: