onsdag 7 augusti 2024

Onsdag 7/8-2024 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en väldigt bra natt inatt sov okey fram till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men eftersom natten var okey så la jag mig inte alls idag. Jag spelade lite Metroid dread och det gick bra idag med. Sedan till 14:40 gick jag igång med att ta mig till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en serie warrior på Netflix idag igen men inget kaffe idag.

TRÄNING: Jaha fick hoppa en övning idag igen killen körde massor set och gav inte upp så det gjorde jag idag men annars gick allt bra idag. En bra dag idag.

ROMAN: Jaha om jag sover som inatt så kan jag komma igen på denna punkt men det tror jag inte heller.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: