måndag 5 augusti 2024

Måndag 5/8-2024 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt kom igång idag till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag har legat på sängen hela dan idag ja i alla fall till 13:30 sedan var jag uppe lite och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan. Så efter detta fick jag inte i mig kaffe idag igen. Och nu är jag här igen. Kort blogg idag igen.

TRÄNING: Jaha körde inte allt idag igen hoppade en övning för jag var lite sen idag men jag gick och var sedan klar i tid en bra dag idag.

ROMAN: Jaha inget idag igen.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: