söndag 18 augusti 2024

Söndag 18/8-2024 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en vanlig natt inatt igen ja en kass natt igen. Kom igång idag till 7 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Idag låg jag till tolv tiden kom igång idag till 12:30 då jag gick igång med träningsmaten sedan efter detta så la jag mig igen och låg till 14:30 tiden gick igång med middagen till 14:50 då jag skalade potatisen och så gjorde jag middagen. Hade idag kotletter med sås och såg ett avsnitt av samma serie jag såg innan har nu ett eller två avsnitt att se kvar. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och sover jag inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas på att få en tablett till att sova på så kanske jag kan gå igång med denna punkt igen.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: