fredag 9 augusti 2024

Fredag 9/8-2024 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt vaknade jag till tre tiden låg sedan vaken till åtta tiden och sedan ringde mobilen till 8:30 och kom ur sängen idag till nio tiden idag var jag trött att komma upp efter kass natt igen. Men fick i mig frukosten och så bäddade jag sängen och sedan till 12:00 stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Och sedan ner igen till ett tiden och hängde upp den samma och så stack jag till ICA och sedan till apoteket och sedan hem igen. Så till 15:30 var jag nere igen och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen hade idag karréer och potatis och sås och såg ett nytt avsnitt av samma serie idag igen. Sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget här idag igen.

ROMAN: Och nej som jag trodde så sover jag inte bra och jag kan inte skriva då även om jag fick till lite inatt när jag låg och tänkte på lite annat.

MUSIK: Och nej inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: