fredag 2 augusti 2024

Fredag 2/8-2024 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till sju tiden då jag satte igång mobilen för ringning och väntade på att klockan skulle slå 8:30 sedan till 8:40 tiden ringde läkaren och så bytte jag tabletter och så tog jag sista provet på bajsprovet och så gick jag till närhälsan och lämnade detta. Sedan stannade jag på apoteket och fick mina nya tabletter och så till ICA för att handla lite sedan hem igen. Då var klockan redan 11:30 för jag fick vänta på att ta blodtrycket till tio sedan gick jag till och lämnade provet. Så efter detta så har jag spelat Metroid och det gick bra idag igen men annars har jag inte gjort så mycket. Jo till 14:00 tiden kontaktade jag McAfee men fick inte gjort nått idag för göra till tisdag igen hoppas jag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och klyft och såg ett avsnitt av warrior igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och just nu håller jag på att testa teams från Microsoft på min andra dator om jag kan få dessa att koppla ihop sig eller inte håller på just nu.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Och nej inget här heller idag.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: