söndag 4 augusti 2024

Söndag 4/8-2024 19:32

DAG: Jaha idag när jag vaknade trodde jag att det var måndag idag och fick i mig två mackor extra idag. Sov så där inatt rätt kasst och vaknade  sedan till 7 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag heller kom på vid frukosten att det var söndag idag, Har sedan legat mest på sängen idag och sedan spelat Metroid dread men det gick inte bra idag igen så ja la ner tillslut. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade korv och bröd idag igen och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan. Sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha idag packade jag väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha inget idag heller.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: