lördag 3 augusti 2024

Lördag 3/8-2024 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till 7 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat Nintendo men idag gick det så där att spela. Så sedan till 14:00 stack jag till ICA för att handla lite ägg och lite till glömde det igår sedan hem igen. Gick sedan igång med middagen till 15:00 tiden hade idag hamburgare och mos gott mos. Såg igen en serie när jag åt och fick sedan i mig två koppar kaffe igen. Imonn skall jag klippa mig skulle ha gjort detta innan men glömde så jag får göra tills imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag heller.

ROMAN: Jaha om jag sover okey ett par nätter till så kanske jag kan gå igång igen med denna punkt.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: