fredag 23 augusti 2024

Fredag 23/8-2024 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra inatt och kom igång idag till fem tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag skulle tvätta idag till tolv och då var jag nere med tvätten och sedan upp igen. Ja idag tog jag mina sömn tabletter imorse när jag skulle ta de andra tabletterna så idag har jag varit seg hela dagen. Så jag la mig igen till ett tiden då jag var nere och hängde upp tvätten och sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan till 15:30 tiden var jag nere igen och fick upp tvätten och sedan till 16:45 gick jag igång med middagen hade idag kebab och pommes och sås såg ett avsnitt av samma serie jag såg igår och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så gick jag igång med skannern idag till nio tiden är klar på musikdatorn men denna går ännu.

TRÄNING: Jaha inget idag igen.

ROMAN: Och jaha inget här igen heller.

MUSIK: Och jaha igen inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: