torsdag 8 augusti 2024

Torsdag 8/8-2024 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en vanlig natt inatt så ja kass igen sov inte bra inatt och kom sedan igång idag till 8 tiden och kom sedan ur sängen till 8:30 och fick i mig frukosten och så la jag mig igen till 13:30 tiden då posten kom med dåliga besked jag fick från närhälsan och det var blod i avföringen och jag skall ta prov till den 21 så får vi se vad det är. Men jag tror att det är cancer så får jag en glad överraskning om det inte är det. Jaha sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatis och sås igen såg ett avsnitt av samma serie och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag igen.

ROMAN: Jaha har pillat lite idag när jag tog blodtrycket så får vi se hur det går sedan om jag sover bättre eller inte.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: