måndag 26 augusti 2024

Måndag 26/8-2024 20:04

DAG: Jaha idag kom jag till sans till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen låg idag till 14:20 jag var illa seg idag. Och sedan kom jag upp och fick igång gymmet till 14:40 tiden stack jag och sedan tränade jag och så hem igen. Mer om detta nedan. Fick igång middagen och såg inte på nått idag igen men efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha idag körde jag allt men hoppade gången ja i alla fall lite jag gick nästan en tjugo minuter sedan satte jag igång att svettas illa och jag la ner gången. Jag tror att det är för att jag sover sämre som jag inte orkar köra allt på gymmet jag hoppas att jag kan få den andra tabletten snar igen.

ROMAN: Jaha inget idag heller.

MUSIK: Och inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: