söndag 25 augusti 2024

Söndag 25/8-2024 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov illa fram till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till 13:30 tiden jag la mig igen efter att jag hade betalat räkningarna fram till 15:20 tiden då jag kom upp och fick igång middagen. Och sen idag fick jag i mig middagen till 16:45 tiden då jag tog min tablett. Såg idag en film men såg inte klart idag hade inte lust att se. Men efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så avkalkade jag kaffebryggaren.

TRÄNING: Jaha idag packade jag väskan och jag hoppas att jag sover bättre inatt och så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha hoppas på att de kommer fram till att jag kan ta en tablett till hoppas på nästa vecka igen då. Så kör jag igen på denna punkt igen då.

MUSIK: Jaha inget här idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: