lördag 10 augusti 2024

Lördag 10/8-2024 19:37

DAG: Jaha till natt igen sov så där inatt igen som jag brukar göra nu och sedan till 7 tiden kom jag igång och kom sedan ur sängen till 8:30 och sedan var jag uppe till 13:30 tiden då jag la mig igen låg till 15:30 då jag gick igång med middagen och jag kommer inte göra om detta och jag kommer lägga mig igen efter jag gått upp så jag inte kommer igång med middagen så sent som idag. Var klar med middagen till 16:10 tiden och sedan till 16:20 fick jag i mig tabletten och sedan maten helt och så fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha packade just väskan och jag är redo för att köra till måndag igen.

ROMAN: Ja vi får se hur jag gör med denna punkt om jag inte sover bättre än detta sedan med.

MUSIK: Jaha inget här igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: