måndag 12 augusti 2024

Måndag 12/8-2024 20:04

DAG: Jaha inatt sov jag som innan rätt kasst igen kom igång idag till 6 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så sedan fick jag även i mig tabletterna och så sov jag ja eller låg till 13:05 då upp för att göra träningsmaten och sedan låg jag igen till 14:40 då jag gjorde mig i ordning för att gå till gymmet igen och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg samma serie idag igen och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag glömde nog säga det i fredags men McAfee skyddet är lagat och fungerar som det skall körde den i fredags och det han gjorde fixade felet tack för det McAfee support.

TRÄNING: Jaha körde allt idag och jag var i tid på en minut så en bra träning idag.

ROMAN: Jaha inget idag eftersom jag fick göra träningsmaten idag och imonn är det EKG som gäller för mig till 15:00 så jag kommer bli sen imonn.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: