tisdag 6 augusti 2024

Tisdag 6/8-2024 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov inte bra inatt igen. Kom igång till 7 tiden och kom sedan ur sängen till 8:30 efter detta så la jag mig igen fram till 13:00 tiden. Var sedan uppe ett tag men la mig igen och så till 13:30 stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Sedan gick jag igång att spela Metroid igen och idag gick det bra igen. Så sedan när klockan slog 15:00 gick jag igång med middagen. Hade idag kyckling och potatis och sås såg inte på nått idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha vi får se hur det går med denna punkt jag hoppas att jag sover bättre till nästa vecka igen då skall bieffekten av tabletterna gått bort hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: